Zajęcia fitness

Kameralna sala fitness i profesjonalni instruktorzy, sprawiają że poczujesz się wyjątkowo

Ćwiczenia fitness wydają ci się męczące i nudne? Zapraszamy do naszego Klubu Hawana, a miło się zaskoczysz! Oferowane zajęcia są nie tylko przyjemne i ciekawe, ale też tak różnorodne. Bez wątpienia znajdziesz coś dla siebie.

Czas trwania zajęć: 55 min.


Brazylijskie pośladki

Pupa w górę!

Trening wzmacniający i kształtujący dolne części ciała.

Trening brazylijskie pośladki szczególny nacisk kładzie na uda i pośladki, miejsca szczególnie podatne na cellulit. Zajęcia pomagają spalić tkankę tłuszczową. Rozbijają cellulit, ujędrniają brzuch, uda i pośladki. Duża ilość powtórzeń sprawia że trening jest intensywny, a efekty szybko widoczne.

** średnia intensywność zajęć

Wake fit

Energia i dodatkowe endorfiny na cały dzień

Poranne zajęcia Wake Fit o średniej intensywności, dodadzą ci energii na cały dzień. Rano metabolizm jest mocno pobudzony, dzięki czemu chroni organizm przed magazynowaniem zbędnego tłuszczu i stymuluje go do szybszego spalania kalorii. W związku z tym ćwicząc rano, jeszcze bardziej pobudzasz metabolizm. W efekcie proces przemiany materii zostaje przyspieszony nie tylko w trakcie treningu, lecz także na kilka dobrych godzin po zakończeniu wysiłku.

** średnia intensywność zajęć

ATC (ATC Płaski brzuch)

Jeśli zmagasz się z cellulitem ATC jest dla Ciebie

Nowatorska forma treningu, która pozwala na pozbycie się zalegającej tkanki tłuszczowej. W trakcie ćwiczeń koncentrujemy się na na pracy brzucha, ud i pośladków. Duża liczba powtórzeń redukuje tzw. skórkę pomarańczową. Efektywnie wyrzeźbi sylwetkę i sprawi że twoja skóra będzie jędrna i napięta. W trakcie zajęć wykorzystujemy: hantle, stepy i gumy

Ta forma zajęć fitness określana też mianem Cellulit Stop skupia się na walce ze skórą pomarańczową na brzuchu, biodrach, pośladkach i udach.  Poprzez ćwiczenia intensyfikujące przepływ limfy, zmniejszysz problem zatrzymania wody w organizmie oraz przyspieszysz pozbywanie się nadmiaru toksyn, a także oraz spalisz tkankę tłuszczową.

Na zajęciach ATC Płaski brzuch, większy nacisk kładziemy na partie mięśni brzucha.

** średnia intensywność zajęć

zajęcia cellu stop

Cellu Stop

To zajęcia polecane osobom ze skłonnościami do cellulitu.

Zajęcia na których skupiamy się na redukcji tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach, łydkach, brzuchu i ramionach! Ćwiczymy części ciała, które mogą być zaatakowane tzw. skórką pomarańczową.

Pierwsza część lekcji to dynamiczna rozgrzewka w formie krótkiego, prostego układu. Kolejna część zajęć przeznaczona jest na ćwiczenia wzmacniające wykonywane w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z cellulitem. W końcowej fazie zajęć przeprowadzamy ćwiczenia rozciągające (stretching) oraz relaksacyjne.

Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania.

Główne cele treningu:

  • wspomaganie procesu antycellulitowego
  • pobudzenie procesów spalania tkanki tłuszczowej
  • modelowanie ciała na bazie małych obciążeń
  • kształtowanie sylwetki przy użyciu sprzętu fitness
** średnia intensywność zajęć

Pilates

Idealna postawa i zdrowy kręgosłup

Ćwicząc pilates zaangażujesz mięśnie głębokie miednicy i tułowia. Pilates polecany jest dla wszystkich, bez względu na płeć, wiek i kondycję fizyczną. Ćwiczenia mają działanie rozciągające i pomagają zachować prawidłową postawę na co dzień.

Pilates to trening całego ciała. System tych ćwiczeń ukierunkowany jest na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała w celu zwiększenia elastyczności i siły. Pilates może również pomóc złagodzić ból, szczególnie w dolnej części pleców, który często towarzyszy osobom pracującym w pozycji siedzącej.

* niska intensywność zajęć

Body Shape

Odprężenie, wzmocnienie, siła

Body Shape to zajęcia ogólnorozwojowe, prowadzone przy pomocy obciążenia w postaci ciężarków. Świetny trening kondycyjny i wytrzymałościowy. Dzięki zajęciom Shape wyszczuplisz i ukształtujesz wszystkie partie ciała. Dzięki ćwiczeniom górnych i dolnych partii ciała jest treningiem, który również świetnie przygotuje cię do treningu narciarskiego.

Zestaw ćwiczeń wykonuje się w tempie umiarkowanym, co pozwala na skoncentrowanie się na technice i dokładności. To też trening bezpieczny, a wykonywanie poleceń instruktora minimalizuje ryzyko urazu lub kontuzji.

** średnia intensywność zajęć

Step

Redukcja masy ciała dla każdego.

Trening wytrzymałościowy, skierowany na dolne partie ciała. Trening Step jest treningiem o dużej intensywności polegający na wchodzeniu i schodzeniu ze stepu w rytmie muzyki. W trakcie treningu pracują mięśnie pośladków, ud i łydek, dzięki czemu wymodelujesz biodra  i pośladki.  Step jest przeznaczony szczególne dla Pań które kładą duży nacisk na odchudzanie. Warto go jednak uprawiać, bo oprócz zrzucenia zbędnych kilogramów, pozwala sukcesywnie modelować i rzeźbić sylwetkę. Liczba spalonych kalorii zwiększa się wraz z podwyższeniem stepu.

** średnia intensywność zajęć

TBC

W dosłownym tłumaczeniu modelowanie całego ciała.

TBC to zajęcia łączące ćwiczenia aerobowe oraz wzmacniające mięśnie, cieszące się dużą popularnością zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów. Aerobik TBC wykonuje się do rytmicznej muzyki, a jego zadaniem jest wzmocnienie dolnych i górnych części ciała. Dominują proste kroki, niesprawiające trudności w ich powtarzaniu. Regularne ćwiczenia TBC nie tylko pomogą uzyskać zgrabną sylwetkę, ale także poprawią kondycję i zdrowie. Ćwiczenia wykonywane są przy użyciu ciężarów, taśmy gumowej, piłek.

** średnia intensywność zajęć

Zumba

Muzyka, taniec, odchudzanie!

Zumba to zajęcia fitness, które łączą w sobie świetną zabawę taneczną z elementami treningu cardio i treningu rzeźbiącego. Dzięki zumbie wymodelujesz sylwetkę i poprawisz kondycję przy wspaniałej zabawie z muzyką latynoską.

Kroki i układy zumby są niezbyt skomplikowane i łatwe do zapamiętania. Zajęcia zumby mają być przede wszystkim przyjemne! Są formą treningu aerobowego, czyli tego najefektywniej spalającego kalorie i wzmacniającego serce, oraz treningu interwałowego - gdyż odbywają się w zmiennym tempie.

** średnia intensywność zajęć

Joga

Rozciąga mięśnie, poprawia mobilność, uspokaja i wycisza.

Joga to wspaniałe rozwiązanie dla osób w każdym wieku. Na efekty jogi nie trzeba długo czekać. Zdrowotne korzyści widać już po pierwszym treningu. Joga rozciąga mięśnie, poprawia mobilność stawów, uspokaja i wycisza organizm, a to tylko niektóre z jej zalet. Mimo statycznego charakteru ćwiczeń okazuje się, że joga i odchudzanie wcale nie muszą się wykluczać.  Efekty jogi są zatem widoczne niemal od razu. Przez rozciągniecie mięśni i aktywowanie ich głębokich struktur poprawia się nasza postura oraz mobilność. Joga może także pomóc w odchudzaniu.

* niska intensywność zajęć

Spinning

Jazda na rowerze w rytm muzyki.

Spinning to zajęcia na rowerze treningowym przy muzyce pod okiem instruktora przy zastosowaniu różnych technik jazdy. Zajęcia poprawiają kondycję i wytrzymałość. Samemu wybierasz stosowne obciążenie do tempa muzyki, w ten sposób sam regulujesz intensywność treningu. Dzięki spinningowi schudniesz, wzmocnisz nogi i pośladki. Instruktor czuwa nad prawidłowym wykonaniem ćwiczeń i motywuje uczestników zajęć.

To jeden z najbardziej energetycznych treningów cardio. Spinning jest świetną opcją dla początkujących – mimo, że to naprawdę intensywne zajęcia.

*** wysoka intensywność zajęć

 


Zdrowy kręgosłup

Wzmocnisz mięśnie brzucha i grzbietu

Na problemy z kręgosłupem narzeka coraz więcej osób. Zajęcia zdrowy kręgosłup kierujemy do wszystkich, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej. To idealny sposób na dolegliwości bólowe kręgosłupa. Wzmocnisz mięśnie brzucha i grzbietu. Tylko mocne mięśnie będą w stanie utrzymać kręgosłup na swoim miejscu i zapewnić mu odpowiednią elastyczność. Zajęcia te pozwolą złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i  zapobiegać ich pogłębianiu. W treningu Zdrowy Kręgosłup często korzystamy z zalet małych i dużych piłeczek oraz taśm, które mobilizują do pracy głęboko położone mięśnie oraz odciążają kręgosłup.

* niska intensywność zajęć

Atak na brzuch, uda i pośladki

Wąska talia i szczupły brzuch

Atak na brzuch, to zajęcia dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha, wąskiej talii oraz zmniejszeniu obwodu ud i pośladów. Trening ten gwarantuje optymalne warunki spalania tkanki tłuszczowej, wzmacniając jednocześnie mięśnie brzucha. To zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, pozwalających na wyrzeźbienie wszystkich mięśni brzucha.

Zajęcia pomogą ci spalić tkankę tłuszczową oraz uzyskać smukłą talię. Wzmocnisz mięśnie brzucha, a także wymodelujesz dolne partie ciała. Tempo treningu jest umiarkowane, dzięki czemu mogą ćwiczyć osoby na każdym poziomie zaawansowania.

** średnia intensywność zajęć

Jump Kids

Zajęcia na trampolinach dla dzieci, w formie zabawy

Zajęcia na trampolinie dla dzieci, to wspaniała forma zabawy, a także sposób, by zaszczepić w dziecku aktywną formę spędzania wolnego czasu. Wykorzystując trampoliny rozbawiamy dzieciaki, jednocześnie dostarczając im solidną dawkę zdrowego ruchu. Ćwiczenia na trampolinach przyczyniają się do rozwoju psychosomatycznego dziecka oraz do poprawy ogólnej kondycji fizycznej

Dzieci ćwiczą na trampolinach ze specjalnie regulowaną rączką, dlatego tez nawet niższe dzieci będą mogły uczestniczyć w zajęciach.


Tabata

Efektywne odchudzanie i kondycja

Tabata to trening interwałowy, który daje bardzo dobre efekty odchudzające oraz poprawia kondycję. Tabata to intensywny, trening interwałowy angażujący wszystkie partie mięśni. Pomaga w przyspieszeniu metabolizmu i zwiększeniu wytrzymałości organizmu. Tabata wykonywana jest jedynie z obciążeniem naszego ciała, bez żadnych dodatkowych narzędzi.
Czasem zajęcia są wykonywane na obwodzie koła, innym razem z wykorzystaniem stepu, co sprawia, że trening jest urozmaicony i ciekawy.

Na zajęciach  Tabata wykorzystywane są również elementy Pump i Step

*** wysoka intensywność zajęć

Jump Hawana

Skaczemy na trampolinach, ćwiczymy i spalamy, kalorie

Jump Hawana to świetny trening, który ma na celu poprawę kondycji, wytrzymałości i wysmuklenie sylwetki. Ćwiczenia zostały opracowane w taki sposób, aby również stanowiły formę relaksu i dobrej zabawy. Jednostki treningowe stanowią kombinację skoków o różnej intensywności, biegów w miejscu oraz ćwiczeń znanych ze „zwykłego” fitnessu.

Ćwicząc na trampolinie ujędrnisz pośladki, wzmocnisz mięśnie nóg i brzucha, zwiększysz gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejszysz poziom stresu. To zastrzyk pozytywnej energii na cały dzień.

*** wysoka intensywność zajęć

 

Relaksacja przy gongach

Medytacja-relaksacja w dźwiękach mis tybetańskich i gongów.

Uczestnicy odbierają sesje dźwiękowe w wygodnej dla siebie pozycji leżącej, przykryci kocami, która jest najbardziej polecana, gdyż pozwala na osiągniecie pełnego relaksu i odprężenia.

Terapia dźwiękiem wpływa na nasz organizm jednocześnie na wielu poziomach, zarówno pod względem fizycznym jak i psycho-emocjonalnym. Dźwięki tybetańskich mis i gongów pomagają nam się odprężyć, pozbyć się stresu i jego efektów. Otwieramy się na zmiany, stajemy się gotowi do podjęcia ważnych decyzji.

zajęcia relaksujące